Semestern är över!

Jag har påbörjat minst tre inlägg men har inte fått tummen ur att skriva klart dom.
Nu är semestern slut, eller ja det slutade förra veckan så imorgon börjar jag på min andra arbetsvecka. Förra veckan fick jag reda på att jag fick förlängt till sista december! Känns riktigt skönt att jag slipper oroa mig några månader till.

Jag kom iväg till P&L efter många om och men. Nu när jag har varit hemma några veckor och smällt allt, kan jag säga att det var faktiskt riktigt roligt! Det var perfekt festivalväder hela veckan och det gjorde mycket. Träffade många trevliga människor, men Kim måste ta priset. En sån sjukt rolig tjej från Norrköping som jag kom riktigt bra överens med.


Utav alla artister och band jag såg, tycker jag att Kapten Röd var bäst. Hans låtar och hans uppträdande är helt sjukt bra! Han får med hela publiken och kör sitt eget race. Volbeat var helt okej och Journey lika så, men blev lite besviken att det var en kort liten asiat som var sångaren i Journey. Men han var rätt bra ändå.


Har ni haft fest eller?



Denna helgen som har varit, har jag haft fruktansvärt kul! I fredags firade vi Kicki. Var ute och käkade på ett italienskt ställe. Mycket mysigt! Igår åkte jag till Trollhättan för att festa med Linda och massa andra människor. För att kortfatta kvällen: Springnota, lite dans på bord i öltältet, massa skratt och min nya kamera paja. Men det var det fan i mig värt!!
Jag masserad Linda med en olja som verkligen sitter fast i huden! Jag har duschat och tvättat händerna femtonhundra gånger, men ändå känner jag doften av den oljan! Tur att den luktat gott annars hade det varit lite jobbigt.



Det är ingen idé att skriva ett långt inlägg om hur allt har varit under semestern. Det är roligare att berätta när vi ses.
Hoppas alla har haft och får en bra semester!!


Haré!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0