Livet är fylld med underbara människor!

Jag måste bara säga att jag har sjukt underbara människor omkrig mig! Jag har en underbar familj som ställer upp till 100% om något skulle hända, det vet jag nu. Inte för att jag tvivlade på det förut, men när man får det bekräftat har man lättare att tro på det. Även vänner/kollegor som ställer upp om det skulle vara något. Jag känner mig så fruktansvärt trygg där jag befinner mig just nu och det känns underbart!
Efter en grej som hände för någon vecka sen, har jag kommit min familj närmare och det känns som en tyngd har lyft från mina axlar. Det är konstig att något jobbigt måste hända för att man ska börja se saker på ett annat sätt eller att en relation ska förändras.

Idag fick jag ett sms där det stod att dom stängde av mitt abonnemang. Så från och med idag tills onsdag-torsdag har jag ingen kontakt med omvärlden. Detta kommer bli dom svåraste dagarna i mitt liv och jag vet inte riktigt hur jag ska överleva. Som tur är finns facebook!!

Just nu väntar jag på att tvätten ska bli klar och sen ska jag över till Karro som bjuder på mat. Riktigt niiiice! Tötta på henne!


Har man bara en i tanken, spelar inte ingen roll hur många miljoner fiskar det finns i havet.


Peace out yao!



Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0