Bilder på mitt hem!


Välkommen till Linas place. Här är hallen. Till vänster har vi ytterdörren. Rätt fram har vi en klädkammare. Till höger om den är mitt sov rum och dörren närmast till höger är toaletten. Bilden är tagen från vardagsrummet.


Vardagsrummet. Ett måste är att köpa tavlor och en taklampa! Tur att jag ska till IKEA imorgon.




Det otroligt stora köket! Ska ha storkok till jul och alla får jätte gärna vara med och knö i köket.


Bildbevis på att Erica faktiskt kan laga mat! Eller ja försöker iaf.


Återigen kan jag ligga i badet med tända ljus och lyssna på musik. Underbart!


Haha sovrummet ser ut som om det bor en flykting i det, men så får det vara en stund till. Måste sätta ihop sängen och sätta upp en rullgardin. Det går fort att göra, men tummen i röven sitter fast!


Där är en del av sängen. Ni ser ju själva att den inte är speciellt svår att sätta ihop.

Nu har ni fått en liten rundtur i mitt hem. Nästa gång ni ser den, hoppas jag på att det är att ni kommer hit och då har jag ev satt ihop sängen, skaffat mig lampor och tavlor men det är inte alls säkert.



Kommentarer
Postat av: catarina

åhhhh vad fint det är hemma hos dig!!!!!!

Där kan vi förfesta nästa gång vi går ut med jobbet!

Ddet där köket går jättbra att ha jag hade precis likadant när jag bodde i en etta och där var jättemysigt där går allt och baka och stå i !!!!

2011-06-18 @ 19:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0