Börjar sakta men säkert att packa!

Var och köpte mig en kamera förut. Tänkte att 999kr var inte så jätte dyrt, men med lite bra försäljarsnack och en Lina som inte alls har koll på vad dom snackar om, kom jag därifrån 1600 kr fattigare. Just nu skiter jag i vilket för hade jag inte köpt denna, hade jag inte fått tummen ur att köpa någon överhuvudtagen och då hade jag inte haft någon kamera på P&L. Hoppas bara jag får med mig den därifrån också.
Skrev fel igår, det var inte alls 70 000 som ska dit men däremot över 40 000. Några tusen mer eller mindre har ingen större betydelse.

Nu ska jag iväg till systemet och plocka ihop en liten resväska med goa saker.

Hoppas alla får en trevlig midsommar!!

Haré

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0