Det blir inte som planerat, men vad gör det om hundra år!

Det är 6 dagar kvar till P&L drar igång och det är 5 dagar kvar tills jag sitter på bussen upp dit! Ibland undrar jag om jag verkligen vet vad jag har bokat biljetter till. Jag har aldrig varit på en sån här stor festival och det kommer vara över 70 000 personer där och så lilla jag bland alla dessa människor. Det är många tankar som flyger runt i huvudet och det finns stunder då jag överväger om jag verkligen ska åka, men sen tänker jag att vad fan! Jag får sluta vara en sån jävla mes!! Nu har jag bokat allt och det är bara att packa väskan och åka! Svårare är det ju inte! Det är nog resnerverna som spelar mig ett spratt tror jag.


Det enda som jag inte har just nu är en kamera. Det jag skulle ha fixat för flera veckor sen! Smidigt Lina!!


Detta är vad dom rekomenderar att man tar med sig. Det blir en STOR väska!
På klart.se visar dom att det ska blir rätt bra festivalväder, så håller tummarna för att detta stämmer. Annars är det bara att följa ordspråket " Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder". Yeeaaah känner hur BF-eleven inom mig växer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0