Grymt dålig!

Jag är grymt dålig på att uppdatera, men jag har fullt upp hela tiden. Men Idag ska jag vara hemma och bara vara. Städa lite kanske med tanken på att Madde med familj kommer i helgen, så då vill jag ju att det ska vara fint.

Igår var en dag som jag har väntat på i typ 3 år. Metaltown är nu i helgen och vem skulle dit? Jo ingen mindre än Katja, den galna skåningen! Vi har aldrig träffats förut så det var riktigt kul att äntligen fått gjort det. Vi ses ju snart igen med tanken på att Peace and Love är om 2 veckor och vi ska campa ihop.

Egentligen har jag så mycket att berätta, men får vänta lite med det. Det enda jag kan säga är såhär att jag trivs fruktansvärt bra med livet just nu. En helt underbar känsla!!!


Hoppas ni andra känner likadant!

Haré

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0