Makten över köket!

Det känns som om jag inte har någon större tid eller lust att blogga lika ofta som förut, men någon gång ibland kan jag uppdatera er.

Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska höra av sig. Vi ska upp slänga alla lådor och allt som har gått sönder under flytten. Inte för att det är speciellt mycket, men det är skönt att bli av med det.

Igår var jag och klippte mig. Den känslan med nyklippt hår, är helt underbar och jag ser oerthört snygg ut! Lite självälskande måste man få vara. Hade Erica här hemma igår. Hon tog makten över köket och lagade en god fredagsmiddag till oss. Väldigt gott var det men lite jobbigt att inte få hjälpa till utan jag fick bara sitta och titta på.

Ska börja städa lite nu under tiden jag väntar på Papi.

Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0