Midsommar!

Denna midsommar var hur härlig som helst! Jag hamnade någonstans i skogen mellan Lerum och Gråbo hos några som jag aldrig hade träffat förut men det var skönt att få en liten annorlunda midsommar än vad jag är van vid. För nästan första gången i mitt liv, var jag delaktig i att dansa runt midsommarstången tillsammans med vuxna människor som hade lika roligt som barnen. Jag har van med att det är minst 20 personer på såna här högtider och nu var vi sammanlagt 10st. Fatta hur lugnt och skönt det var! Helt underbart!


Taget med den nya kameran.


Fotografen under kvällsdoppet.





Mitt första dopp för iår. Jag brukar ta mitt första i april-maj, så detta var väldigt sent!


Idag är det första dagen på typ en vecka som det är fint väder och jag har verkligen ingen lust att gå ut. Men ändå känner jag mig tvingad till det, så ska ringa pappa och se om jag kan hämta tältet.

Hoppas alla har haft en bra midsommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0