Semester!

Det var bara för två veckor sen som jag flyttade in, men det känns som om jag har bott här i ett år. Kan inte fatta hur bra jag trivs i denna lägenheten, det är helt sjukt!

I torsdags kväll beställde jag biljetter till festivalbussen och jag fick dom redan igår. Snacka om att dom är snabba. Nu är det inte alls många dagar kvar till P&L och jag längtar otroligt mycket dit! Måste börja skriva en lista på allt som jag ska ha med mig. Silvertejp är ett måste!!

Vad händer idag? Jo, jag ska på Liseberg med pappa och Madde med familj. Ska försöka få med henne i Atmosfear. Vi lär ju skita ner oss, men det är det säkert värt!


Ja juste ja! Jag har gått på semester nu. Från och med måndag är jag ledig i 3 veckor och dom är redan uppbokade med massa roligt. Midsommar, P&L, Danmark och sen bara ta dagarna som dom kommer. Underbart!

Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0