Hanna Murr är min inre träningsröst!

Satan i gatan vad trött jag har varit i en vecka nu. Känns som om jag inte får sova ut riktigt. Kan kanske eventuellt ha med att jag har skaffat internet, men det är inget jag säger högt.
Har precis kommit hem från Ytterby, var och tränade på gymmet helt alone. Det är rätt gött att träna själv ibland, man får liksom rensa tankarna lite. Dock hade det varit lite skönt om jag hade haft någon som vrålade på mig, typ som Hanna Murr. Alltså hon har på något sjukt sätt lyckats att komma in i mitt huvud när jag tränar. Om jag så går, springer, boxas eller vad jag nu gör som är fysikt påfrestande, hör jag henne säga " Kom igen nu för faaan! Kämpa! Kämpa! Ge inte upp! Sluta vara en sån jävla pussy och gör en till situps!" Det sjukaste av allt är att det faktiskt hjälper mig. Hanna Murr är min inre träningsröst!
Till middag käkade jag såndär avokadoröra med vitlök. Man kan typ ha det till tacos och sånt. Ni vet vad det är men jag kan inte stava det, därför får ni nöja er med min helt otroligt bra förklaring! Iaf...Jag ska ge er ett liiiitet råd. ÄT INTE SÅNT SOM INNEHÅLLER MYCKET VITLÖK ELLER LÖK NÄR NI SKA TRÄNA! Jag luktade som en hel jävla vitlöksodling! Usch fy och blä!
Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Hannamurr

Hahaha! Lyckats göra lite avtryck iaf ;)

Saknar oss murr!!

2011-03-12 @ 11:37:19
Postat av: Linamurr

Det har du verkligen gjort!! xD

Det gör jag med!!! Murrpower for life!

2011-03-13 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0