Du finns inte i min värld!

Om jag kunde sluta lägga ner massa energi på människor som inte ger mig någonting, som inte ens finns med i min vardag, så hade det underlättat.

Du finns inte i min värld men ändå tänker jag på dig varje dag. Det avtrycket som du har gjort, går inte att sudda bort. Det stör mig fruktansvärt mycket att du fortfarande kan påverka mig trots att vi inte har någon kontakt. Det kan vara en låt som kommer på radion, det kan vara en maträtt, det kan vara en doft, det kan vara ett ord, det kan vara vad som helst som får mig att börja tänka på dig och varje gång blir jag alldeles kall i kroppen. Jag känner ett hat mot dig för att du fick mig att gå på allt du sa. Men snart är jag fri från dig, du finns snart inte kvar hos mig. Som ett irriterande sår, försvinner du sakta men säkert och det enda som kommer finnas kvar är ett ärr. Ett ärr som påminner att inte göra samma misstag igen.


Kommentarer
Postat av: Hannamurr

Vet du vad som är en mil långt och luktar fisk? xD

2011-03-24 @ 22:49:13
Postat av: LinaMurr

Hahaha nej vadå? xD

2011-03-25 @ 18:36:36
Postat av: Hannamurr

Tjejmilen ;)

2011-03-26 @ 23:09:27
Postat av: LinaMurr

Hahahaha den var bra!

2011-03-27 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0