En ljus framtid!

Det var någon dag i veckan det slog mig att snart är det dags att säga upp lägenheten. Jag flyttade in i juni och måste säga upp lägenheten senast mars. Det är några månader kvar men eftersom att det tar 100år att få ett förstahandskontrakt, kände jag lite stress över att hitta ett nytt ställe.
Det var skit skumt, men Sandra ringde mig samma dag och frågade om jag var intresserad av en lägenhet i Bohus som var en bostadsrätt, men jag kunde hyra den i andra hand. Jag tror verkligen ödet har något med detta att göra, det måste vara så! Jag ringde iaf till ägaren och vi bestämde att jag skulle komma och kolla på den imorgon efter 12 någon gång. Ååh det känns så bra!!

ÅTERIGEN funderar jag på att skaffa mig en bil, speciellt om jag ska flytta dit. Det skulle ta ca 40 min med buss till jobbet och med bil ca 7min. Jag kan iofs cykla för det är inte mycket längre än vad det var när jag bodde hos pappa, men ändå är det en frihet dock en stor lathet om jag skaffar mig en bil. Får fundera på det en sväng till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0