Mina hjärnceller minskar!


Resan till Ullared i lördags var helt okej, fast jag fick gå upp kl 5! Fick köpt några julklappar och sen lite kläder men det blev rätt dyrt ändå. Vet egentligen inte om jag tjänade på att åka dit...Dock var det en rolig dag! 


Jag kan nog älta detta tills jag dör men när jag inte har fått något svar eller förklaring till varför saker och ting har blivit som det blivit, kan jag inte släppa det. Eller jag har väldigt svårt att släppa det iaf. Jag blir crazy!!! En låt, en plats, ett ord eller vad det nu det kan vara som får mig att tänka på det, gör mig bokstavligt talat illamående. Illamående och en stor svidande klump i magen som försvinner när jag börjar tänka på annat.
Jag har bara lust att gå fram till dig, skrika dig rätt i ansiktet för att visa hur frustrerad jag är!!! Det minskar dagligen, men när jag sitter som jag gör nu och tänker på det, blir jag vansinig!

"För att komma över någon, måste du komma under en annan" tycker jag är ett bra ordspråk. Även fast det låter "billigt" så stämmer det faktiskt.
Såååå nu har jag fått ut det!


På tal om något annat, så tror jag att jag kommer tappa ett x antal hjärnceller nu när jag har börjat med boxning. Igår fick en kille in en riktig bra krok rätt i huvudet på mig som gjorde att jag säkert tappade en tredje del av de få cellerna jag har. Men kul är det!!!





Vintern är snart här och jag har börjat med mössa. Årets mössa blir en pippimössa som farmor har gjort. Jättefin är den och jag älskar den!!


Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaré hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0