Och hur hamnade jag här??

Planerna var inte alls att hamna framför tvn eller datorn. Utan planerna var att vika tvätt, diska och plocka ordning lite. Det visade sig att så bidde det icke! Lagade potatis och purjolöksoppa till middag och sen somnade jag på soffan. Tummen upp för det!


Det slog mig för ett tag sen att jag är fruktansvärt dålig på att höra av mig till mina vänner. Jag är så självupptagen att jag inte tänker på att jag faktiskt kan slänga iväg ett sms bara för att se hur dom mår och allt sånt. Jag måste bli bättre på det känner jag! Jag har väldigt sällan behov av att umgås med folk, speciellt på vardagarna vilket gör att jag blir dålig på att höra av mig. Men det ska ändras!

Imorgon kommer syster yster Madde ner till mig. Vet inte vad vi ska hitta på, men alltid finns det något att göra. Och på söndag är det dags för Queen musikalen!! Denna helgen kommer bli ännu en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0