Succé!

Gårdagens personalfest blev en succé! Jag var som ett nervrak i 2 dagar innan över olika saker, men väl på plats och med underbara kollegor kunde det inte bli annat än bra! Mycket skratt, dans och en del goa drycker.
Vi var 20st och det brukar vara runt 30+ när det är personalfest. Men jag tyckte att det var bra när vi var så få, för man hann prata med alla vilket man inte brukar hinna med annars.

En bra kväll innebär en dag på soffan dagen efter. Jag är fruktansvärt glad över att det ligger en pizzeria ungefär 2 min ifrån mig så jag kunde få i mig mat och cola. Cola måste vara den bästa medicinen för bakfylla. Cola och sömn!


Grym kväll! Ser framemot nästa personalfest!!

Tack alla som var med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0