Flyger på moln!

Det är precis så som jag har känt denna veckan. Jag har varit på fruktansvärt bra humör och allt har rullat på som det ska. Underbart!!

Igår fick jag bekräftat att jag har fått ledigt 9-11nov så det blir 5 dagar ledigt. Inte illa det. Nu måste jag bara komma fram till vad jag ska hitta på, för det är ju kul att göra något när jag ändå är ledig istället för att bara vara hemma. Vi får vänta och se vad som händer.

Jag provade på en "ny" grej igår. Det var någon för längesen som sa att chips och mjölk var väldigt gott ihop, men har aldrig provat det. Jag provade det och det var väldigt gott faktiskt! Prova!



Underbara Grynet!


Dags att ta på mig träningskläder och gå bort till boxningen
Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0