I got my mind set on you!

Denna kära näsan som jag har vill inte samarbeta med mig verkar det som. Både igår och idag på träningen lyckades jag börja blöda näsblod. Det är alltid i samma borre och det räcker med att jag får en liten hård smäll för att den ska börja rinna. Inte okej! Jag ska försöka ringa till vårdcentralen nu i veckan och se om jag kan får bränna näsan, så jag kan spärras i mer än 2min.
Jag hade tänkt att börja med att göra egna proteindrinkar som jag ska ta efter träningen. Det hade kanske varit lättare och "bättre" med pulver, men jag tycker att jag lika gärna kan prova att göra egen. Det kan finnas så mycket saker i såna pulvergrejer som jag inget har någon som helt koll på vad det är för något. Det är säkert ingen fara med det, men jag litar inte helt hundra på det ändå.

Ååh jag har så mycket att se framemot den närmaste månaden. Längtar nåt fruktansvärt!! Först ska jag till Ullared med c/o. Sen den 6/11 ska jag, pappa och Kicki på en konsert/musikal som är byggd på Queens låtar. Jag har hört att den ska vara sjukt bra! Mellan 9-11nov har jag ansökt om att få ledigt men vad jag ska göra får vi se lite längre fram. Niiiiiiiice säger jag bara!!



Kör lite 80-tals musik innan jag ska hoppa ner i sängen.
I GOT MY MIND SET ON YOU



Vinter <3

Ha det gott alla mina medmänniskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0