Träningsvärk Allan!!

Svar till Madde: Hahaha ja visst! Men är dina byxor värda så mycket som Hulkens var? Nej jag tror inte det ;)

Daaaamn vilken träningsvärk jag har idag! Händerna slutar inte skaka och armarna är helt sluta. Igår var första boxnings träningen och det gick väldigt bra! T.om så bra att tränaren frågade om jag var intresserad av att börja gå matcher. Det hade varit riktigt kul att se om jag är så pass bra att jag faktiskt kan vinna en match eller två. Jag har ju en del grejer som jag behöver bli bättre på men med tanken på att det är 3-4 tränare samtidigt, kommer jag att utvecklas rätt fort tror jag. Det är träning idag med och jag hoppas att det är lika roligt idag som igår.  




Sommaren är över och hösten är kommen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0