Tusen gånger starkare!

Tack för ditt stöd HannaMurr!! :D

Så då var denna helgen påväg att ta slut. Det har varit en väldigt lugn helg för min del. Jag har sovit ut en hel det och det var behövligt kan jag säga.
Mamma var här och spenderade lite tid med mig. Både jag och hon skulle iväg så det var inte någon jätte lång stund vi fick umgås, men vi hann iaf med att åka till IKEA, kolla på film och äta frukost ihop. Mycket trevligt!


Min mami som kör en fjortispose! Yoooou goo woman!


Lilla tööööööötta Matilda hade kalas igår så åkte till pappa och fick jätte god mat och hemmagjord prinsesstårta. MUUUUUMS! Satte sig precis där det skulle, på låren!


Tötta börjar bli stor! *Snyft*



NU har jag äntligen fått köpt något som jag betalade med presentkortet som jag fick i födelsedagspresent av mina arbetskollegor. Bättre sent än aldrig men det bidde iaf en ny tröja som jag verkligen ÄLSKAR! 
Jag har även köpt byxorna av Mohammed som efter många om och men gick med på det. Han köpte dom för 1800 och jag fick dom för 500. Gööööött!




Nu kan jag bara bli tusen gånger starkare!



Hoppas alla har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Madde

500spänn för trasigt byxor?? Shit jag har några jeans hemma som du kan få köpa för 500spänn styck hahaha ;)

2011-10-10 @ 18:10:14
URL: http://www.allaboutus.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0