Lite färg skadar inte!

Svar till Madde Mus: Haha din lilla tönt som räknar ut det! Nästa så det var dag, timme och minut ;)

Denna helgen har gått väldigt sakta faktiskt, men det har varit riktigt skönt. I fredags drog jag till Kungälvs egna lilla Mellerud, alltså Ytterby. Fjortisarna satt vid busstationen och drack folköl samtidigt som Epapojkarna stod och dunkade musik. Men det var ju inte dom jag var med, även om det hade varit lite roligt, utan jag var och hälsade på Peela. Mycket trevlig kväll med massa snack och kakor.

Jag har länge tänkt att köpa nya glasögon med tanke på att jag har haft samma sen 2007, så det var dags att byta nu. På Allum hittade jag ett par från Convers som ser nästan likadana ut som dom jag har, men jag gillar ju dom så jag var glad över att jag hittade några som liknade dom. Nu ska jag bara ringa och boka tid så jag kan få nya glas i bågarna oxå.


Ny tröja. Lite färg skadar inte! Är fruktansvärt trött på svart fast jag tycker svarta kläder är snygga, men känner att jag behöver lite färg. Dock köpte jag ett par svarta byxor på Gina....


Inte för att denna har mycket färg, men snygg är den.


Armband som är gjort av dragkedjor.

När vi var inne på Allum lyckades jag klanta mig ganska bra. Ni vet dom där larmgrejerna som är genomskinlig som står  början av butiken? Ja en sån iaf lyckades jag missa och gick rakt in i den så hela den svajade till och jag nästan knäckte sönder med mitt ansikte. Förutom det var det en väldigt bra dag med tanke på att vi spenderade 5h inne på ett köpcentrum.

Jag är lite nervös inför morgondagen för att jag ska ta hand om en praktikant som gör sin första dag hos oss och det är ganska mycket saker jag måste tänka på och oxå förbereda. Håller tummarna för att det går bra.



Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0