Sug!

Från att höras varje dag till att inte ens veta om personen lever, är något jag tycker är ett väldigt underligt beteende. Vad hände där liksom? Att få ett " vi hörs sen" är lika med att säga "ha ett bra liv" och sen var det inget mer med den saken. Kör med öppna kort och säg vad du vill istället för att säga massa saker som inte har något betydelse för dig men en stor betydelse för den personen du säger det till.
Frustrationen över att ha många frågor som jag inte kan få svar på eller kanke inte vågar få svar på rättare sagt, är stor. Men vill jag veta en sanning, måste jag ta att även den ärligaste sanningen kan svida något fruktansvärt. Så vilket är bäst, att få en vitlögn som jag senare kommer att gno sönder för jag inte kan ta att den inte är sann eller den svidande sanningen som gör att jag troligtvis kommer att lite smått hata personen sen? Jag vet faktiskt inte...
F.U.C.K.I.T.!.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0