Stanna aldrig i det förflutna!

Jag var tydligen väldigt trött igår, för jag somnade kl 20 och sov till 8.30 imorse. Riktigt skönt att sova ut och det känns som om förkylningen äntligen har släppt. Kan det ha något med alla dessa timmar av somn må tro??


Idag har jag gjort något som jag inte har gjort på flera år, och det låter kanske lite skadad, men jag har raderat flera nummer på min mobil. Det är såhär att jag ALDRIG någonsin raderar ett nummer, även om det är så att jag aldrig pratar med personen eller överhuvudtaget har någon kontakt med den. Jag tror det kan ha något med att fall jag raderar numret, finns det verkligen inget kvar som håller mig fast till den personen längre. Det är precis likadant som när man kastar alla kort och saker man har fått av personen när relationen har tagit slut. Vissa saker har man kvar bara för att man inte riktigt vill släppa taget, och i mitt fall så sparar jag numret. Men nu är dessa flörtar borta från min mobil och lika med mitt liv.
Stanna aldrig i det förflutna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0