Wild ones!

Brrrrr vad kallt och blött det är ute! Jag var och träffade Nella (en vän från nätet) den regningaste dagen detta året!! När jag kom hem såg jag ut som en dräknt katt och fick verkligen byta allt!. Men det var kul att träffa henne iaf. Hon har precis flyttat till Kungälv, så jag visade henne vart biblioteket låg och sen tog vi en sväng till Donken innan hon åkte hem.
Jag funderar starkt på att gå med i denna Iphone trenden. Men om jag känner mig rätt kommer jag säkert att inte göra det, eeeeller?? Det jag inte gillar med iphone är att jag måste byta eller bryta mitt simkort och jag vill ju kunna använda min gamla mobil fall jag skulle behöva det. Helst vill jag köpa den kontakt och det blir rätt surt att betala flera tusen på en gång, men åt andra sidan är det bara en gång sen är den min. Haha jaja vi får väl se om jag får köpt mig någon!
Juste ja! Jag måste bara säga att Wild Ones med Flo Rider är så grymt bra!! Lyssan och njut!!!
Haré gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0