Två saker!

För ungefär en vecka sen fick jag reda på att jag inte fick något fortsatt vik, men har 3 fasta dagar som timvikare på 20h i veckan. Igår ringde en kvinna som är chef för några boenden och hon erbjöd mig ett vik som kan bli en fasttjänst lite längre fram. Jag har aldrig jobbat på boende förut, men det kan vara kul att testa något nytt men ändå inom samma område. Jag tackade inte ja med en gång, utan jag ska ringa henne idag igen för att se om vi kan fixa något så jag kan både jobba där och även dom fasta dagarna som ajg har.

Det finns två saker som jag jättegärna skulle vilja lära mig. Det första är att inte få ångest (lite väl starkt ord, men ni förstår) så fort något inte går som jag vill. Tex om en person inte hör av sig som jag vill ska höra av sig, eller när jag har gjort något som inte var så jättebra men som ändå inte är hela världen.
Det andra är att ha sex utan att få känslor. Det låter sjukt när jag skriver det, men i mitt huvud låter det jättebra. Jag menar att ibland vill man ju bara ha sex för att man har lust och vill liksom inget mer än så. Men automatiskt kommer det upp känslor efteråt och det blir mer sårbart. Ibland kan det räcka med några kyssar och det är kört. Varför kan man inte bara gilla stunden och sen gå vidare?? Jag skulle vilja kunna kontrollera det för ibland vill jag ju faktiskt att det ska bli mer än bara sex, men jag kan inte ha kontroll över allt här i livet. Måste lära mig att gilla läget helt enkelt!
Lär dig chilla LINA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0