Dag 01 Presentation av mig själv!

När jag ska presntera mig själv, vet jag aldrig vad jag ska säga. Det är rätt svårt att göra en bra bild av sig själv bara genom ord, men jag ska ge det ett försök!

Jag står någonstans mellan tonåring och vuxen. Ibland känner jag mig yngre än vad jag är, men det finns även tillfällen då jag känner mig som en riktig oldie. 
 
Min "barnsliga" sida:
* Åka pulka
* Tälja
* Bygga kojor
* Leka lekar
* Titta på teckanat
* Har jag inte ätit, kan jag bli lika jobbig som en 5 åring, eller om jag har tagit en powernap.
 Sen finns det säkert något mer.

Min "vuxna" sida:
* Kan hantera min ekonomi
* Sköta mitt jobb.
* Planerar
* Tänker mycket på konsekvenserna

Jag är en grubblare, tänker väldigt mycket på viktiga saker men även helt onödiga saker som bara har fastnat. Har jag en fråga måste jag få svar på den, så google och Hanna Murr är några av de jag behöver för att lugna min hjärna. Som den funderingen jag har just nu är "Hur mycket snor har en vuxen människa?" och "vad är snor" Helt jävla onödiga tankar, men jag har gått och tänk på detta i snart 3 dagar!

Förut var jag en ensamvarg, vilket jag fortfarande är men börjar mer och mer tycka om att umgås med människor. Är inte jätte förtjust i att umgås en och en, vet inte riktigt varför det är så men vill helst umgås i grupp. 
Jag är en person som anpassar mig ganska mycket, tar fört och främst andra i första hand men även det börjar ändras. Man ska absolut inte vara ego, men man ska inte alltid sätta andra i första hand.

Så långt bak jag kan komma ihåg, har jag alltid varit en pojkflicka. Min familj kallar mig för Linus, eller Linus Ida. Vet inte riktigt hur dom har fått ihop det sista smeknamnet där men det funkar.
När vi skulle förklara varandra i skolan, fick jag alltid att jag var rolig. Även lärarna sa att jag var klassen pajas. Något av det bästa som finns är ju att få andra att skratta och få dem på bra humör, så ser inga nackdelar med att folk förklarar mig som en pajas. Fast stå i centrum tycker jag inte om, så det är lite kluvet där. 

Jag är väldigt känslig fast på ett sätt som inte syns, eller jag får för mig att det inte syns iaf. Få inte en chock nu, men jag tycker faktiskt om att kramas, även om jag blir stel som en pinne. Den som är bästa på att kramas är Babbsan! Ååh vad jag tycker om hennes kramar! Om hon skulle sälja dom, hade hon blivit miljonär på en vecka för så goa är hennes kramar!

Jag tycker om utmaningar, att lära mig nya saker, att kunna och veta mycket saker. Har väldigt ofta olika mål som jag vill nå, men går det inte så går det inte. Jag lägger inte ner så mycket energi på att besvikelser. Det som är menat är menat, det går som det går. Det är bara att hoppa upp på hästen igen och försöka på nytt. Gör om, gör rätt!

Personligheten är hela tiden under en uppbyggnad, så det går inte att förklara precis vem man är. Men här är iaf lite av vem jag är.

Jag vill bara avluta med att JAG ÄR UNIK!

Nu ska jag åka in till stan och få min chi latte om snoret i min näsa vill samarbeta!

Haré!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0