Mini Lina har kommit till världen! Lova <3

Imorse klockan 05.30 kom Lova. Nu är jag moster till 5 vildingar och jag har en känsla av att detta bara är början. Det är första gången som jag inte kommer vara med på samma sätt som jag har varit med dom andra. Jag har alltid träffat dom efter bara någon dag, men nu kommer det gå över en vecka och alla andra kommer att ha få se henne innan mig. Det känns väldigt konstigt faktiskt, men men det finns inte så mycket att göra åt det. Ska åka ju åka upp den 30 och ska vara där under helgen, så jag hinner allt att gosa lite med lilla Lova

Mamma och Madde säger att Lova är väldigt lik mig när jag var liten, så det är bara att välkomna Mini Lina till världen! Jag ska lära henne allt jag kan och lite där över. Ska se till att hon blir som mig och jag har redan börjat. Har köpt en skit cool body till henne som inte är speciellt tjejig, för det jag tycker inte om när man bara köper rosa kläder till en tjej. Ska lägga upp ett kort någon dag så ska ni få se hur grym den är!

 
Lova 12/22

Det är bra att mina systrar ser till att befolkningen i Mellerud ökar. Fast snart kan kan dom tillsammans bygga upp en egen liten kommun, Ekenburgs kommun!


Direkt efter jobbet idag, åkte jag och gänget till Liseberg. Herre min skapare vad kallt det var! Höll på att frysa ihjäl där ett tag. Det är skit mysigt att gå runt och se på alla lampor, käka ett knäckäpple och kolla på alla människor. Kicki vann en stjärnvinsten på choklad hjulet och jag vann en oåse chips. Yaaay! Chansen att vi går upp 15kg under julen är rätt stor men what the fuck, det är jul!


Ska ringa min Mami nu och snacka lite om julklappar och sådär. Nu är det bara 2 dagar kvar!!!! 

 
Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0