Peace and Love!

Jag är nog en av dom lyckligaste personen som har vandrat på denna jord, eller jag skulle bli det om jag kunde åka till Peace and Love som är den 28juni-2juli. För JOURNEY kommer dit och jag måste ju se dom!! Det finns tre speciella artister/band som jag helst av allt vill se, och Journey är en av dom. P!nk, som var min prio ett, har jag ju redan sett och Tina Turner kommer jag nog aldrig att få se med tanken på att hon fyllde 71 i nov. Tyvärr kommer hon nog inte göra några mer konserter, men jag håller uppe hoppet om att hon ska komma till Melleruds festival, KAOS, och rocka loss! Chansen är otroligt stor att hon gör det!


Hade med mig kameran till jobbet idag och eftersom jag går hem, kunde jag lika gärna passa på att fota lite.
När jag ser andra ta bra kort bara sådär, tänker jag att det är väl inte så svårt. Men damn vad fel jag hade! Idag när jag skulle fota en växt, ville jag ha fokus på rätt ställe, men kameran gjorde inte som jag ville. Tillslut lyckades jag få två någorlunda bra kort, men jag vet fortfarande inte hur jag gör det. Hmm! Märkte oxå att kameran inte pallade kylan något större. Dock var jag ute i 2h, men hade gärna varit ute lite längre.



Här är en misslyckad bild.


Här är en lyckad. Det är där jag vill att fokusen ska vara.


Ska lägga mig och blänga på Nyår med Tina.

Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0