Mohahaha! Han är bakis!

Var tog denna helgen vägen?? Tycker att det nyss var fredag och nu är det redan söndag! Har haft en riktigt bra helg, har haft någonting uppbokat varje dag, och det gillar jag.
I fredags var jag ute och åt med några från Svalan på ett ställe som heter Tre kockar. Ett rätt mysigt ställe där man köpte en cider för 39kr och fick buffe på det. Men det är väl det som kallas för After work? Det var en kille som var där och spelade och körde typ " ring så spelar vi" grej. Vårat gäng tyckte att vi var jätte duktiga som kunde svara på nästan alla frågor, men det visade sig att vi kom bland dom sista, men men vi kan inte vara bäst på allt! När oldiesarna gick hem, fortsatte jag och Karoline till Combi där vi var ca 4-6 personer på hela stället. Men det blir inte roligare än vad man gör det till, så det gick ingen nöd på oss. Man har inte tråkigt med henne! Sen kom en kompis till henne och hon var ju lika flum som oss så det höjde ju bara stämningen ännu mer. På något sätt hamnade två tjejer från Skåneland vid vårat bord. Shit vilka goa tjejer det var! Det var riktigt roligt att träffa dom! Kvällen slutade med att jag och skåningarna gick till M&H och efter det var det dags att ta sig hem.

På lördagen vaknade jag av att det står två personer och kollar på mig, pappa och Kicki. Mycket trevligt sätt att vakna på måste jag ju säga. Gissa vad det stod på dagens schema? Jo bära ved. Det är fortfarande en väldigt rolig aktivitet sådär dagen efter när man har varit ute. Får se det såhär, bära ved i någon timme eller ha 10grader i huset? Då är valet inte så svårt.
På kvällen åkte vi till pappas och Kickis kompisar och käkade middag. Misstolka mig rätt nu, men något av det värsta jag vet är när någon passar upp för mycket för en. Det är ju trevligt att folk ser till att man har det bra, men det går till en viss gräns. Säger man " nej tack men det är bra" så räcker det, det behöver inte komma femtonhundra frågor till om man vill ha vatten, cola, saft, kaffe eller något.


Söndag och idag är det pappas tur att vara bakis. Moooohahahaha! Rätt åt honom! Om en stund ska jag köra till Jölanda (?) Ska dit och titta på när dom andra äter julbord. Jag tänker inte betala 500spänn för att äta julmat, det gör jag bara inte! Så ovärt när det snart är julafton och man äter julmat en hel vecka framåt.



Ganska många tankar går till my big sister nu.




Haré! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0