Hej då Mellerud, Heeeeej Kungälv!

Tänkte dra igång på bloggen igen nu när jag har en egen dator och ska flytta ner till Kungälv, så mina syskon kan hålla koll på mig.

Har jobbat idag och jag tycker det går bättre och bättre för varje dag som jag jobbar. Alltså herre min skapare vad jag har vuxit som person under denna korta perioden jag har jobbat här nere, det är helt crazy!
Imorgon ska jag på intervju och jag är liiiiite smått nervös kan jag ju säga! För att vara förberedd, åkte jag och pappa dit förut för att se vart det låg så jag slipper att vara nervig över det oxå. Hoppas verkligen att detta kommer gå bra. Gör det inte det, så är det inte hela världen men det hade ju varit AWESOME om jag fick jobbet!!
Var och tränade med Karoline på Sportlife i Rollsbo idag. Är van med att det är ungefär 5-7 personer på gymmet, men här var det över 50! Väldigt fina träningsmaskiner och lokaler, och ett bra utbud på gruppträningar. Ska kolla runt lite innan jag köper ett träningskort, men det SKA köpas ett för jag måste börja träna igen! Går till och från jobbet, men det räcker inte. Behöver få ut all min energi och hormoner xD
Ja juste ja! Jag har äntligen gått till arbetsförmedlingen här i Kungälv och dom skrev över mig hit så jag slipper att åka till VBG. Dock har jag aldrig gjort det, men ändå....Imorgon ska jag även försöka få tummen ur och ringa min hyresvärd och få hans mailadress så jag kan skicka min uppsägning till honom innan denna månaden är slut. OCH JAG MÅSTE SKICKA IN TILL A-KASSAN MEN DET GÅR SÅ SEGT!! Har en pappa som tjatar hål i huvudet på mig, eller det kanske han inte gör men han har sagt det mer än en gång och det blir ju som tjat, om att jag ska skicka in den och jag ska snart göra det! Har köpt såna där man slickar på och sätter på brevet, så det är påväg iaf ;)
Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och hoppas att jag somnar trots min nervösitet!
Godnatt och HARÉ HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0