Neurokan is da shit yaaaao!

Började som sagt 10.30 idag och nej jag gick inte för jag fastande framför datorn så jag fick springa ner till Eriksdal och ta bussen. Börjar bli lite lat nu när snön har kommit. Inte bra inte bra! Det positiva med att börja sent är att jag får sova längre och nackdelarna är att min hjärna inte kommer igång lika snabbt som när jag börjar tidigt och att jag förlorar pengar. Men när det bara är en dag, så spelar det inte ingen större roll.

Har märkt den senaste veckan att jag har varit på ett konstigt humör, blivit irriterad över småsaker, varit mer grubblande än vad jag har varit på ett tag och liksom letat efter att egga upp någon. Det kan jag lyckas med väldigt bra om jag är på det humöret, så det är en guldstjärna till moi! Har kommit fram till vad det beror på, så idag fick jag tummen ur och köpte Nerukan på Life. Provade det i september och det hjälpte, sen tog dom slut och då glömde jag att köpa nya. Men nu har jag som sagt återigen köpt dom och det betyder att jag får tillbaka mitt humör inom kort. AWESOME!!

Imorgon är det fredag och då åker jag till MLD city! Har redan bokat in en öl/cider/vad dom nu dricker-kväll med papa Joe och Bea, än så länge. Ska bli trevligt! Tänkte att vi skulle prata om stickning, dagens ungdomar, vad meningen med livet är och hur det kommer sig att jorden är rund. Mycket intressanta saker vi ska prata om, så om det är någon som är sugen att hänga på är det bara att slå en pling!

Tänkte avrunde detta inlägget nu, behöver ju inte skriva en hel novell varje gång.

Så Haré hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0