Check it out!

Farsdag idag då. Det firas med att pappa är på älgjakt och jag, Kicki och NoraLi var på en härlig söndagspromenad på andra sidan. Andra sidan är en väldigt mysig promenadstig, för man kommer direkt ut på landet. Fast i början är det ett ställe där skumma människor kan hålla till, oftast på natten och sommaren. Man kan hitta rätt mycket saker där som inte ska finnas inne i en skog, tex en brinnande bil, knarknålar, öl/spritflaskor, sönder skjutna skylar och lite annat smått och gott. Riktigt mysigt faktiskt! Men annars är det en helt okej väg att gå, speciellt på morgonen när jag ska till jobbet. Tar hellre den vägen som går på 30 min och får en harmonisk start på dagen, än att gå den andra vägen där morgonaggressiva jävlar, som inte förstår hastighetsskyltarna, kör!! Just den morgonstarten är jag inte riktigt sugen på. Plus det är riktigt fint att titta ut över älven på morgonen.






 

 

Det är bara den 14 idag, alltså två veckor kvar till lönen, men jag vet redan vart pengarna ev ska gå till.

Check it out



And






Det sociala livet framför tvn ropar!

Haré


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0