Nu är jag med igen!

Det känns som en evighet som jag satt vid datorn senast, men det var väl i onsdags eller nåt sånt.

Nu har jag "bott" i Guldheden sen i torsdags kväll och först kändes det rätt skönt, men jag saknade sällskap. Jag har inte lika stor behov att vara själv längre som jag hade förut. Ensamvargen börjar försvinna!
Denna helgen har jag inte gjort speciellt mycket, gått runt i stan och sen sovit en hel del. Drog hem till pappa idag för att hjälpa till med veden som snart är.....wait for it....... KLAR!! Fattar ni?! Efter det behöver jag inte tänka på ved något mer förens i slutet av sommaren! Im so happy!
I veckan är det jobb som står på schemat, ska se om jag kan klämma in några träningspass oxå. Tränade ju ingenting förra veckan, så det är dags nu. På fredag kommer kära Katja till Götet! Katja är en såkallad internetkompis som jag har pratat med i 3år. Dock ska jag till Mellerud på lördag, för Big Brother Kitty kommer, men ska försöka klämma in en liten träff med Katja innan jag åker.
Tänkte fixa en matlåda tills imorgon, men insåg precis att jag inte har någon låda *suck*
Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0