Påsk!

Tänka sig vad stora vi 91:or börjar bli. Det är helt sjukt! I torsdags var jag hemma hos Emma som precis har flyttat hemifrån. Känns som om det var igår som vi gick i 3an och lekte på skolgården och nu har båda jobb och flyttat hemifrån. Tiden går fort!

Kunde inte riktigt bestämma mig i fredags om jag skulle ut, men det slutade upp med att jag hamnade på Wärs ändå tillsammans med Emma och Clary. Mycket trevligt.

Påskafton firades hemma hos Tant Raffa och Mr Krull. Det var det vanliga folket som var där, men det är skönt när man vet vad som väntar. Spelade Kubb en sväng, men sen hamnade jag inne med The Oldies och diskuterade Tina Turner, Ritchie Valens och några andra gamla artister. Kände verkligen hur min inre 40+ tant kunde bidra i samtalet.

The girlz!


The boyz!


Den 24/4 fyller två av mina syskon barn år, Zaam 5år och Hampus 4. Tyvärr firade inte vi dom denna helgen men dom fick lite presenter iaf. Zaam fick en drake, men efter som han precis har tagit bort sina mandlar, fick hans syster försöka få den att flyga.



Zaami!


Sandra använder sitt beroende och gör det till ett konstverk!


Affären stänger snart och jag har inte köpt frukost eller fixat lunch tills imorgon, så måste springa ner till Hemköp nu.

Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0