Underbar säng!

Klockan är snart 22 och jag känner mig helt död efter denna dagen. Det var rätt högt tempo på jobbet och det hände en och annan sak som slutade med att jag fick skriva mitt första tillbud. Eller jag vet inte än om det ska bli ett tillbud eller arbetsskada. Ska prata med chefen imorgon och se vad hon säger om det.





Vill bara visa att jag inte äter nudlar bara för att jag bor själv i 5 min. Dagens middag: Hemmagjorda klyftpotatis, stekt kassler, tomatsås med oliver och grönsaker.
Det värsta jag vet är fett!! På allt kött som jag tillagar, tar jag bort allt fett och andra saker så det bara är rent och fint kött kvar. Visst det kanske sitter mycket smak och sånt i fettet, men hellre att det försvinner än att jag måste sitta och skära bort halva köttbiten sen när jag ska äta.



Sängen jag sover i är helt sjukt underbar och det är en sån jag vill ha i min framtida bostad.


Blir att klättra upp för stegen och krypa ner under täcket.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0