BuHu!

Det gick kanon bra på jobbet idag. Inte för att något speciellt hände, men jag kände att allt rullade på otroligt bra. Fick pratat med chefen och arbetsteamet angående händelsen igår, men jag ska prata med henne enskilt imorgon oxå för att det var inte bara att fylla i ett papper som jag trodde.

Jag är gött spänd över semestern v26-27. Vet inte än om jag får vara ledig för det verkar vara rätt svårt att få ihop saker och ting i sommar. Missar jag P&L i sommar, kommer jag att gråta så jag blir uttorkad! Men men går det inte så går det inte.....BUHU!!!!

Smakade på den nya Daim idag och jag kan faktiskt säga att den smakade inte kattpiss, utan päron tro det eller ej! Helt okej god var den, kändes lite som sommar men det är väl det som är själva grejen..kanske?


Blir lite videosamtal med Katja och BB innan jag går och lägger mig.

Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0