Galopperande hjärta

När jag var liten hade jag såkallat galopperande hjärta. Det upptäcktes en natt när jag låg och sov, mamma kom och skulle stoppa om mig när hon kände hur mitt hjärta höll på att hoppa ur kroppen. Det var som om jag precis hade varit ute och sprungit 10 varv runt huset, fast jag bara låg och sov. Gjorde EKG och sånt, men det visade nog inget speciellt.
Flera gånger under en vecka nu har mitt hjärta kört sitt egna lilla race. Igår när jag skulle gå upp för en liten backe, blev jag andfådd och hjärtat slog snabbare än vad det brukar. Jag tycker inte att jag har dålig kondis och bör verkligen inte bli andfådd av att gå lungt upp för en backe. Det behöver inte hända när jag går, utan jag kan sitta och kolla på tv och hjärtat drar iväg. Jag vet att det inte är någon fara, men det kan vara riktigt obehagligt när det händer.

På tal om hjärtrytm! Jag trodde jag skulle dö i lördags, när jag fick betala 110 kr för en Rosa pantern! Det är ju för fan sjukt! Det var sista gången jag köper något på Wärs! Helgens ris får dom!


Ska försöka gå och lägga mig tidigt idag, men klockan är redan 22.30 så det ser inte speciellt ljust ut på den vägen.

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0