Håller tummarna!

Ååh vad härlig det är när jag kan slänga mig på soffan efter en städar/tvättdag. Nöjd!
Igår hyrde jag 3 filmer. The black swan, Love and other drogs och Irene Huss Det lömska nätet. Först såg jag the black swan och den var rätt bra men jag mår verkligen inte bra när jag har sett såna filmer. Jag orkar inte riktigt förklara vad den handlar om förutom att det är en psykfilm men jag tycker ni bör se den. För att må lite bättre innan jag skulle gå och lägga mig, kollade jag på Love and other drogs och den var också bra. Jag tyckte Anna Hathaways roll i filmen. Det klär henne att spela kaxig men ändå en charmig kvinna.

På lördag är det dags för att hoppa fallskärm!!! Jag är inte speciellt nervös än men jag håller verkligen tummarna för att det ska bli fint väder. Annars är det ju bara att boka ny tid men som sagt, jag hoppas att det blir av på lördag!

Imorgon börjar jag på mitt nya vik som jag har t.om dec. Börjar inte förens 8.45 för jag ska jobba till 17, så lite sovmorgon får jag. Gööööttt!

Irene Huss ropar på mig nu!

Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0