Mys!

När jag vakande idag, ville jag inte alls gå och jobba. Jag var på riktigt pisshumör och gött seg i huvudet. Men som tur var vände det sig efter nästan halva dagen på jobbet med hjälp av goa arbetskompisar som får mig att tänka på annat.
Direkt efter jobbet, tog jag och the big boss en joggningstur i Fontin och sen kom bästaste Jessica hem till mig. Mys!

Helgen som var spenderade jag uppe i Mellerud där det var kräftskiva. Kräftskiva säger allt kanske, men jäklar var roligt jag hade! Kvällen började hemma hos mamma, sen hamnade jag i en bil påväg till Uddevalla, men hamnade i Mellerud igen på en krog och till sist hamnande jag och en kompis på efterfest hos två killar som bjöd på Ouzo, taziki och korv. Herre vilken kväll och natt! Vid 4.30 var det dags att kasta in handduken och det var nog lika bra det!



Det blev inte mycket sagt
den da'n du gick
Inga hårda ord
Det blev aldrig någon scen
bara ett kort farväl
En kyss där vi stod
Vi kunde glömt allting
just då
Jag kunde sagt
älskling bli kvar
Du kunde frågat mej igen
Men du gick din väg
Jag stängde min dörr
Det är klart jag kommer sakna dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0