Timbuktu och Hoffmaestro!

Hooooooooffmaestro!!!! Igår spelade dom och Timbuktu på Trädgårdsföreningen och jag var där! Ångrar inte en sekund att jag gick för jäklar var bra det var! Eller Timbuktu var väl inte jättebra men Hoff räddade allt när dom gick upp på scenen.




Sök på Hoffmaestro - Skankin Rave. En riktigt bra låt, men har du dålig kondis bör du inte lyssna, för man kan inte stå still när man lyssnar på den!

Efter spelningen drog jag, Linda och Elisa vidare till krogen. Först hade vi tänkt att vi skulle till Parklane, men där var åldersgränsen 22. Det är en sak jag inte fattar. Först är det 18 på korgen, sen när man väl fyller 18, ändrar dom till 20. Och när man blir 20, höjer dom till 20+! Gött irriterande! Men vi hamnade till slut på Gretas men alla var gött sega, så Elisa och Linda åkte hem vid 2 och jag kom hem vid halv 4 för att jag hade tittat fel på busstiderna. Smart där!

Juste ja! I torsdags fick jag fixat håret. Det var på tiden kan jag säga! Så nu är jag korthårig igen och ganska mörk. Det ser jäkligt bra ut om jag får säga det själv! Får se om jag lägger upp någon bild eller så ser ni det när vi ses.


Ska ner och handla lite frukost och sen får jag se vad denna lördagen har att erbjuda.

Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0