Fruktansvärt dumt!

Det är fruktansvärt dumt att vara sjuk! För det första förlorar jag inte bara pengar för att jag inte jobbar, utan jag förlorar pengar för jag ligger i soffan och har klickat hem mitt första klädesplagg via nätet. Detta är inte bra! Men lite smått nöjd är jag för jag hittade ett par skit snygga jeans som kostade 700 men var på rea så nu fick jag dom för 319kr med frakt. Niiice! Jag kan nog vänja mig med att shoppa på nätet om jag fyndar såhär bra.

Julen för min del har varit väldigt lugn. Det var egentligen mammas jul, men jag bestämde mig för att fira den hemma hos pappa istället. Jag fick en del fina presenter som jag kommer ha användning för. Fick ett presentkort på mmsports där jag ska köpa ett par boxningshandskar. Det blir niiice!

Jag har även lagt upp ett träningsschema som jag ska försöka att börja med i januari eller när förkylningen har försvunnit. Nu kan jag inte lägga upp den här på bloggen av någon anledning, men tanken är att jag ska börja ta en promenad på 30 min innan frukost 3 ggr i veckan, 3 boxningsträningar och Fontin eller simning 2ggr i veckan. Det är så tanken är tänkt iaf och jag ska verkligen försöka med detta oxå! Jag har större chans att vinna en match fall jag har bättre kondition än motståndaren. Det är bara att ligga i!


Hoppas alla har haft en bra jul och ni får ha en god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0