Leila bakar hemma hos mig!

Nej kan inte. Jag gjorde ett försök igår att köra lite Leila hemma hos mig men det gick inte jättebra.

 
Choklad muffins med vitchoklad. Jag förväntade mig att dom skulle bli lika goda som såna man köper på café men det blev dom icke. Det var nog förväntningarna som gjorde att dom inte blev så goda annars det inga större fel på dom.

Imorgon är det dags för klippning. Jag klippte mig senast i augusti så det är verkligen dags nu! Jag hade egentligen velat spara ut lite mer så jag kan ändra lite på frisyren, men jag får panik av att ha hår framför ögonen och jag måste ju vara fin (are) till jul och nyår.




Tanken är något åt denna stilen. Fortfarande längre i mitten, men inte så markant på sidorna som jag hade innan. Vi får ser hur det blir, kortare blir det iaf vilket som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0