Live musik är den bästa musiken!!

Det var inte alls tänkt att jag skulle på Tomas Ledin igår men helt plötsligt satt jag där i publiken och nästan dunkade sönder golvet med foten. Två av mina kollegor skulle ha gått på honom, men så blev en av dom sjuk och då fick jag frågan om jag ville med. Klart jag inte tackade nej till Tomas!!
Jag såg honom första gången när jag och Emma var i Arvika 2009. Han var grymt bra då, så det var kul att se honom igen.

Förra veckan fick jag även reda på att jag ska på Bruce Springsteen i sommar. Daaaaamn vad jag längtar!!! Han tillhör inte bland dom top 3 men jag ser verkligen framemot att få se honom. Han har trots allt lyckast paja Ullevi en gång på grund av pådraget.

Det verkar inte speciellt ljus ut med lägenheten i Bohus. Jag hängde inte riktigt med på vad han sa, men han har tydligen hyrt ut den till någon annan. Men jag vet inte hur länge den personen skulle ha den, så det är bara att vänta och se vad som händer. Snorre!!



Ikväll blir det fredagsmys med me, myself and I. Linas hemmagjorda pizza serveras här hemma. Det blir göööött det!

Ha en trevlig helg mina medmänniskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0