Slutet är nära!

På lördag är det sista dagen på detta året. Shit vad fort det har gått, men med handen på hjärtat kan jag säga att 2011 har varit det bästa året i mitt liv än så länge. Det kommer att vara svårt att få ett bättre år än detta.

Under året har jag känslomässigt svävat bland dom finaste molnen, men även varit i några av dom mörkaste dalar. Jag har varit på festival, flera olika spelningar, hoppat fallskärm, fyllt 20, börjat boxning och flyttat helt och hållet till Kungälv. Jag är grymt nöjd över 2011!

Jag brukar inte ha några nyårslöften, men detta året ska jag faktiskt ha det. 2012 och framåt ska jag ta vara på mina vänner och bekanta. Det var längesen jag insåg att jag inte vårdar relationer så bra, men jag ska försöka bli bättre på detta.


Januari 2011- Bodde hos pappa och allt handlade om ved och träning.


Februari 2011 - Tror det var i feb som jag sa upp min lägenhet...


Mars 2011 - Ved, ved och åter VED!!!


April 2011 - Bodde i Guldheden under 1 månad.


Maj 2011 - 20 åååår!! Bästa födelsedagen!


Juni 2011 - Flyttade in i andrahanden! En fantastisk månad!!


Juli 2011 - Peace and Love festivalen.
Augusti 2011 - Köpte min fina röda gitarr och var på Hoffmaestro!
September 2011 - Hoppade fallskärm!
Oktober 2011 - Det går bra nu! Började på boxningsklubben.
November 2011 - Var på "Queen".
December 2011 - Min Leilamånad! Misslyckades med muffinsen, men kolan blev förbannat god! Var på Tomas Ledin med Pia.
Sådär, det var en snabb genomgång av mitt kära 2011, ett år att minnas!!

Avgudar verkligen bilderna jag tar med mobilen, NOT! Men såhär ser håret ut iaf. Som vanligt ser det bättre ut irl.
Tack alla som har varit med mig iår!!
Puss och kaaaaakaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0