INTERNET!!

Jag har äntligen fått tummen ur röven och skaffat mig ett eget internet! Yeeeah babe! Detta betyder att jag här med heter Lina Datanörd Ekberg. Heeeej allesammans!
Allt har varit super bra den sista tiden. Jag är nu skriven i Kungälv, lägenheten i Mellerud är gone och jag har fått förlängt till sista augusti, en 100% tjänst. Kan säga att jag är gaaaanska glad! Det känns så sjukt bra att veta att jag har säkert jobb i 6månader och 4 veckors semester på det. LOVELY! Men upptagen kvinna som jag är, har jag redan funderat ut vad jag ska göra. P&L är ju något jag jätte gärna vill åka på, så där försvinner en vecka. Sen funderar jag på att åka till Norge och jobba där 2 veckor och den sista veckan ska jag bära ved. Woohooo!
Nu när jag vet att jag har jobb, kan jag slappna av lite när det kommer till ekonomin. Jag kan köpa det jag vill ha med en gång istället för att vänta flera månader. Jag kan börja sponsra med grejer istället för att vara den som inte bidrar med något. För första gången kunde jag spendera lite pengar på presenter till tex mamma utan att känna panik över att jag inte skulle ha några pengar kvar. Känns så sjukt skönt!
Har köpt in mina vårskor nu oxå. Två par på skopunkten. Me liiiiike!
Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0