Två deppiga Jessicor + en glad Lina + 3kg godis = LÖRDAG!

Vad hade min helg att erbjuda?  I fredags blev det god mat och tv tillsammans med The Big Boss och Kicki. Jag hade köpt några cider och jag fick knappt i mig hälften av en och det har jag blivit mobbad för hela helgen! Ibland känner jag för att sega och då SEGAR jag verkligen.

Tycker om att ha riktiga hemmakvällar, då jag somnar i fåtöljen runt 22-23 och sover fram till 9-10 dagen efter. Det är heelt okej! Dock är det inte speciellt rockigt att vara så pensionärs aktig varje helg. I lördags blev jag hämtade av två av Göteborgs deppigaste kvinnor, My sis Jessica och Jessica.  Jag fick vara deras light in the dark under lördagen och det gick ganska bra faktiskt. Vi åkte till Eriksberg och köpte Sushi som vi tog med oss hem. Käkade Sushi och pratade om förhållande och allt som har med det att göra. Hur långt ska det gå innan vi tröttnar på att vara dörrmattor? Varför kan vi inte bara gå vidare?  Det var hundra frågor som ingen av oss kunde ge ett bra svar på, men dom måste ändå ställas. Vi beslöt oss för att åka och hyra film och köpa lite godis. Mjooo LITE godis kan man ju säga att det blev, sammanlagt 150kr och runt 1kg per man. Min mage känns inte riktigt okej efter 24h tillsammans med Jessicorna! Men vad gör man då? Jo går på ett medel pass på Friskis och Svettis för dämpa den ångesten. Medel är lagom, man vill inte spy men ibland kan lite blodsmak komma smygandes. Helt okej tränings pass!  Jag kan bli lite små sur för att 60 åringar har bättre kondis än vad en 20 åring har, men fan vilken power till dom! Jag hoppas jag också blir en gammal tant som kan kicka små ungars ass på träningen


Den första i den nedersta raden är så in i hela fridens namn god och den med jätteräka och så finns det en med avokado oxå. Muuuuuuuuuums! Soppan man får innan är jätte god oxå. Sushi börjar bli en favorit!


Något jag har tänkt på under denna helgen, är att man aldrig kan få tillbaka det som var i början av en relation. Början är oftast bra och det är det man fastnar på när man inte kan släppa en person. Man vill så gärna att det ska bli som det var i början, att man blir blind och tänker helt ologiskt.
Det jag vill ha sagt är att kärlek är helt underbart, tills den dagen då du får en fet smäll rätt i ansiktet av svek eller liknande.


Nu ska jag vara positiv. Jag tycker att min helg har varit riktigt bra! Precis en sån helg jag behövde. Känner mig nöjd när jag nu ska gå och lägga mig för att vara utvilad inför en ny arbetsvecka.

God natt!

Haré!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahaha!!! göteborgs deppigaste kvinnor!

gott det skrattet behövde jag.. du är för go!



Tänk hur deppiga vi vart nu om inte du vart med?

KRAM



2011-02-07 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0