Mitt namn är borta!

I helgen blev vi äntligen klara med min lägenhet! Nu är det bara förådet i källaren kvar, men det tar vi i slutet av denna månaden. När jag drog bort mitt namn från dörren, fick jag en sån där filmflash i huvudet. Ni vet en såndär när man hör en deppig låt i backgrunden och det kommer massa tillbakablickar på den tiden som har varit. Buhu!
Men Mellerud är nu ett avslutat kapitel och jag är från och med idag skriven i Kungälv, c/o The Bigg boss.

För någon dag sen hade jag en skit bra fundering som jag hade tänkt att dela med mig av, men nu när jag ska göra det kommer jag inte på vad det var!! Så jäkla störande, för den var grym! Får återkomma med detta.

Det jag vill dela med mig av idag är några riktiga oldies låtar. 

Breakfast in America - Supertramp

Don´t know much about love - Hanne Boel  

Jump (For my love) - The Pointer Sisters

Your love - The Outfield


Idag jobbade jag fram till 17, för det var möte. När jag sitter på möten, känns det som om jag inte alls vet vad dom snackar om. Det kommer jämt upp något nytt som jag inte hade någon aning om att jag skulle veta om. Jag blir ibland chockad över hur mycket en personal ska ha hand om. Det är inte "bara" att ta hand om AT, utan det är femtonhundra andra saker som ska göras under dagen oxå! Power till dom som lyckas få gjort allt!



Det vackraste kortet som någonsin har tagits på mig och jag ser en likhet med denna snubben




Sådär ja, det var det jag hade!

Haaaaaaaaré!


Kommentarer
Postat av: Sis Jess

Sjukt kul!!! Ni är ju lika ;)

2011-02-01 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0