Vem har tagit min kexchoklad?! Vem har tagit min godbit?!

Vilken helg! Det är väldigt sällan jag är rastlös på helgerna och det var ingen skillnad på denna. I fredags direkt efter jobbet åkte jag och Kicki till F&S och körde ett medel pass. Riktigt skönt! Som vanligt på fredagar är jag inte vaken längre än till 22, men nu slog jag rekordet! Kl 21 somnade jag framför tv. Mycket duktigt! Alltså hände det inte något spänande den fredagen.
I tisdags skickade Mikaela, aka Peela eller Blomman, ett mess till mig och frågade vad jag skulle göra på helgen. Jag hade tänkt att åka upp till Mellerud, men jag ville hellre hänga Mikaela på festligheter. Så igår åkte jag till Ytterby och efter det åkte vi till Kode. Jag ska föklara lite hur Kode är för er som inte vet. Kode är en by (?) där det finns en mack, en mataffär och en grill. Mikaela berättade att en gång i tiden hade det faktiskt funnits en bank där, men dock var den nerlagd nu. Sen vet jag faktiskt inte om det finns något mer där? Men det var rätt mysigt, men dött. Det var en kort förklaring på Kode!
Mikaela och jag var gött taggade, dock var inte dom andra lika taggade men jag tyckte det var roligt ändå. Vi spelade Just dance 2 på Wii och jag säger det, har ni inte provat på de spelet så gör det!!! Det är ungefär som singstar, fast man ska dansa. Jag var sååå nära att spöa Mikaela i det, men hon är tydligen en mästare på alla jävla Wii spel!  Men jag tänker inte ge upp, jag ska slå dig!! Mohahaha!
Något som är bra är att det finns TAXI i denna delen av Sverige. För efter ett tag ville vi in till Kungälv men det var ingen som hade busskort och bussarna gick inte när vi ville, så det var bara att ringa taxi. Det kostade 300, vilket var rätt billigt ändå. Vi hamnade tillslut på Krogen, stället heter så. Där inne dansade vi loss och gjorde nar av alla tjejer som skulle hålla på att porra sig på dansgolvet.
Skit rolig kväll!

Pappa skulle vara rolig imorse. Han kommer in och säger: "Lina, klockan är 11 nu" Jag somnade vid 4 men tänkte att jag ville ju inte sova bort hela dagen så jag går upp och tar på mig kläder, kollar sen på klockan och inser att den inte ens har blivit 9! Han är funny han! Käkade lite frukost och somnade sen igen så det gick ingen nöd på mig egentligen. Funderar på att börja skriva upp alla saker den karl grejar med för han kan vara riktigt rolig ibland, även om jag inte tycker det just för stunden. Som i fredags: Pappa om Frank Andersson: Han är född 56. Jag: jaha och när är jag född då? *tystnad uppstår* Jag: vad fan!! Du vet när han är född, men inte när jag är född !! Pappa: Ja men du har inte vm-guld i brottning! Lite funny är han faktiskt!

Haft en mysdag idag. Varit ute och burit ved, grillat korv och njutit av det fina vädret.



Papi!





Godnatt!
Haré!


Kommentarer
Postat av: peeLa aka Blomman!

Hahahah! Om du tror att du kan slå mig har du FEL! .. och Kode har faktiskt 2 mataffärer! och en pizzeria med ! Värsta BIG CITY ! ;)

2011-02-20 @ 22:01:03
URL: http://peela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0