För en gång skulle tycker jag det är skönt att vara ledig!

Allt som jag hade tänkt göra idag, gjorde lyckades jag göra! Ringde och sa upp mitt elavtal och skulle säga upp min hemförsäkring oxå, men det var någon som krånglade. Men den trevliga tjejen i telefonen skulle fixa det och ringa upp mig på fredag.
Jag sprang som en blådåre för att hinna med bussen in till Kungälv, för att jag skulle in och lämna blod, och när jag precis kom till bussbåset, kom bussen. HUR GRYM ÄR JAG INTE?! Som jag har sagt förut, jag och Västtrafik har en väldigt bra relation. Puss på dom! När jag kom till sjukhuset skulle jag fylla i en hälsogrej på datorn. Lättare sagt än gjort! Jag lyckades göra så att datorn hängde sig och jag var tvungen att hämta hjälp. Jag + tekniska saker = går inte ihop! När jag väl hade lyckats fylla i grejen, var det dags att en nål inkörd i armen. Jag trodde att man bara lämnade 2dl, men det visade sig att det var 4,5. Det är gaaanska mycket! Mer än en 33cl ölburk, kom jag och Ehlina fram till. Fick även reda på att jag är 0+, vilken innebär att mitt blod kan vem som helst få.

Nästan direkt efter det, gick jag till Studio Fame och klippte mig.
Så blev det, är mycket nöjd!
Snygg som jag blev, åkte jag in till stan för att fika med Matilda men hon skulle inte komma förens 15.30. Så jag hann träffa Norrlands Ehlina en sväng. Det var kul att göra en impulsiv träff eftersom att båda att en stund över.
Hamnade sedan på ett café på Stationen med Tööötta. Det var skönt att bara vara en stund och snacka om allt möjligt. Tötta på henne!
Min dag har alltså var helt okej och lite över det. Kändes riktigt skönt att vara ledig idag faktiskt, annars brukar jag ju ha lite smått panik det. Är ledig imorgon med och då ska jag nog ut en sväng och fota lite om vädret vill samarbeta.
Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0