Detta är inte okej!

Oj vad dålig jag har varit på att blogga den senaste veckan men jag har inte känt för det.

Jag har fått min årliga influensa! Rock on på det! Eller jag vet inte helt hundra om är influensa men mina privata läkare, mamma och Kicki, har satt den diagnosen på mig. Så från i tisdags har jag legat på soffan och ja sovit, vad kan man annars göra? När jag är sjuk har jag nästan ingen matlust överhuvudtaget så äter inte speciellt mycket. Jag har gått ner 3kg sen i måndags, men kommer med säkerhet gå upp dom sen igen när matlusten har kommit tillbaka.

Det finns inget positivt med att vara sjuk! För det första kan jag inte jobba, för det andra är det en perfekt dag för att gå ut och fota och för det tredje, det är fruktansvärt tråkigt att kolla på alla dåliga serier som går på tv nu.

Nästa helg ska jag åka upp till Mellerud och ha sorgarbete uppe i min lägenhet tillsammans med mamma, Sandra, Madde, en låda vin och lite Tina Turner. Det blir nog kanon!

Efter att jag var på P!nk i somras, har jag blivit mer intresserad av att gå på konsert. Jag vill ju gärna åka på P&L i Borlänge som är i sommar, men jag gillar inte att planera så långt i förväg eftersom mycket kan hända innan dess. Det kommer så grymt bra artister dit iår! Några av dom är: Kings of Leon, JOURNEY, Oskar Linnros, The Sounds, Astrolites, Danel Adams-Ray, PETTER, Foreigner och KAPTEN RÖD!!! Får gåshud av att bara tänka på det!
Vet inte om biljetterna brukar ta slut tidigt eller om det går att köpa hela tiden, men det är lika bra att vänta ett tag till istället för att köpa dom nu och sen kanske jag inte åker dit.

Nu ska jag försöka få fart på kaminen så det blir någorlunda varmt här inne.


Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0