Sova är livet!

Nu är jag frisk igen, eller ja i mitt normala läge. Jag fick panik där i slutet av veckan och blev alldeles till mig i trasan när jag skulle få komma ut bland folk.
Det finns rätt mycket jag skulle vilja dela med mig av alla mina upptäcker jag göra på en dag, men jag varken orkar skriva ner allt och ni lär inte orka läsa det.
Hör och häpnan men idag har jag faktiskt inte funderat på något speciellt, varit en lugn dag för min hjärna. Min hjärna är lite urfunktion så den arbetade mest med att göra ett bra arbeta på jobbet idag istället för att fundera på massa saker.

Jag är inne i min sovperiod nu. Det innebär att jag kan somna var som helst, hur som helst och hur fort som helst. Kan lätt sitta på en stol och somna om det är så. Ska ha möte imorgon och det kommer bli intressant om jag kan hålla mig vaken. Efter jobbet idag, la jag mig bara en snabbis på min nybäddade säng och pang! Där sov jag i 30-40min. Det är ju så otroligt skönt att sova, men att sova konstant är väl kanske inte jätte bra. Det konstiga är att jag inte har några som helst problem med att somna sen på kvällen fast jag har sovit en stund. Min tanke var att jag skulle vara vaken till iaf 23-00 idag, men risken är inte jätte stor att det lär hända.

Ska hoppa in i duschen nu och sen lägga mig!

Haré


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0